اجرای بافت های سنتی

نیاز امروز بشر به ارائه ی بافت های جدید یا تغییر در جهت نیاز های متنوع و تغییر در بافت اصلی محوطه در جهت کارکردهای متنوع و با از بین رفتن و عدم تکراری شدن فضا پس سال ها به ایجاد تنوع در جهت های بازسازی و نوسازی این نیاز را فراهم نموده تا با ایجاد بافت های جدید به جای کالبد سنتی و یا بر عکس ایجاد بافت های سنتی و قدیمی در ایجاد حسی به دور از مدرنیزه بودن اقدام به اجرای فضا های سنتی را در دستور خود قرار دهد.

اجرای بافت های سنتی در جهت حفظ متریال سنتی و بافت هایی که یادآور سنت ها باشد با طراحی دقیق و آنالیزی از ترکیب بندی فضا گروه باز سازان اصفهان و طراحی خانه ی مدرن با مشارکت تخصصی در تمام زمینه های بازسازی و تغییر بافت ها از سنتی و به مدرن و بالعکس با ارائه ای از برترین طراحی های داخلی در تمام فضاها را به صورت تخصصی اجرا می نماید.

گاه اجرای بافت های سنتی در قالب ایجاد فضاهای متنوع و افراد علاقه مند به این سبک طیفی وسیع از متدهای سنتی را در قالب های تزئینات و نمای ساختمان و چیدمان داخلی به سبک سنتی را فراهم نموده است.

گاه این تغییر و اجرای بافت های سنتی در فضای دلخواه محل زندگی شما اتفاق می افتد و یا گاه در قالب مکانی سنتی در اجرای گردشگری و نمادی از یک قالب سنتی را به عنوان نمادی فرهنگی ثبت نموده است.
گروه بازسازان اصفهان با بازدید و مشاوره رایگان از فضای شما توسط کارشناس فنی متخصص این عرصه مهندس مجتبی محقق تفسیری اصولی را از طرح ها و برآورد قیمت ها را با سبکی از آنچه مد نظر شماست را فراهم و در دسترس قرار داده است.