بازسازی و بهسازی بافت منازل

 منازل ایرانی  با سیری دگرگونی در تمام حیطه ها و اجزا توام با پیشرفت در عرصه های گوناگون و ساخت و ساز های ساختمان  روندی رو به تحول را پشت سر گذاشته است.

بازسازی بافت منازل با تغییر در کالبد اصلی سازه ها در تمام اجزای ساختمان از تخریب و تغییر فضا  به فضاهای کاربری متفاوت با افزایش و کاهش اصولی اجزای ساختمان را مطابق با نیاز و سلیقه ی مشتریان در صدد تغییر بهینه، به زیبا سازی و یا بهسازی بافت منازل را فراهم نموده است.

نصب و اجرای پارکت دیوار کوب و نصب و تعویض شیر آلات و کمد دیواری و نصب و تعویض کابینت ها را میتوان از جمله تغییراتی در بهسازی اجزا و ابزار آلات تعبیه شده در ساختمان عنوان نمود.

همچنین با ارائه ی محوطه سازی در منازل در جهت تعبیه و دگرگونی در فضای خارجی  را میتوان در اجزای پیرامونی منازل عنوان نمود.

اجرای سقف کاذب  با اضافه نمودن و تغییرات اساسی و استحکام متناسب با فضا همچنین با تعویض شیر آلات و تغییر در دکوراسیون  داخلی و چیدمان اساسی وسایل  را توام با بهسازی زیر بنای سازه های ساختمان را  با تغییرات اساسی در جهت بهبود و افزایش کارکرد سازه های زیرین و زیر سازی ساختمان را فراهم نموده است.

گروه بازسازان اصفهان با مشارکت گروه طراحی داخلی خانه ی مدرن با ارائه ای از برترین خدمات بهسازی بافت منازل شما را با استفاده از مرغوب ترین متریال و اجناس، کیفیتی متمایز  و اصولی را از آنچه مد نظر شماست تجربه نمائید..

۱:استفاده از به کار گیری برترین متد طراحی ،اجرا و نظارت مهندسی با آنالیز هر فضا با تفکیک هر جزء

۲:طراحی و اجرایی متمایز از بهسازی بافت ها

۳:ارائه نمونه های طراحی و اجرایی فضاهای متعدد

سر لوحه ی کاری این گروه با دو المان ،رضایت مندی و اعتماد مشتری را در زمره ی دستور العمل های خود قرار داده است.