طراحی سقف کاذب

طراحی سقف کاذب

اهمیت سقف های کاذب کناف و تاثیر به سزای آن در فضاهای متنوع ،به عنوان نمادی جذاب و چشمگیر، با طراحی هایی هماهنگ شده با دکوراسیون داخلی و کاربری هر فضا جذابیت خاصی را ارائه نموده است.

گروه اجرایی کناف در زاهدان زیر نظر شرکت ایران کناف  با تیمی حرفه ای  از کارشناسان آموزش دیده  در این عرصه  به اجرایی اصولی و حرفه ای انواع سقف های کاذب کناف ، دکوراتیو،باکس، نور مخفی ، اجرای تایل و پانل های گچی ،دیوار های جدا کننده و پوششی کناف ،آسمان مجازی ،عایق های صوتی و حرارتی را با  به کار گیری بهترین متریال ، تحویل فوری را با  نازل ترین قیمت در دسترس قرار داده است.

 

پیشرفت در زمینه های معماری داخلی و جایگزینی روش های جدید در طراحی سقف ، امکانات جدیدی را با وام گیری از طراحی هایی نشات گرفته از هنر و خلاقیت های  کارشناسان  و تلفیقی از تجربه ی چندین ساله در این عرصه فراهم نموده است.

 

کنافکاران زاهدان  با مدیریت هوشمندانه  و آنالیزی  فنی از تمام جوانب فضاهای اجرایی به ارائه ی بهترین طراحی ها با تاثیر پذیری از عناصر هماهنگ شده  با دکوراسیون  داخلی و آرایش فضا طراحی و اجرا نموده است.

 

کناف زاهدان با کادری حرفه ای و متخصص در این راستا  به ارائه ای از برترین متدها های طراحی و اجرا را متناسب با متراژ فضا، ارتفاع سقف، نوع طراحی و رنگ آمیزی  را در کارکرد هر قضا مهیا نموده است.

 

برچسب ها:کناف،کناف کاری،سقف کاذب کناف،اجرای سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای کناف در زاهدان،کناف زاهدان،کنافکاری در زاهدان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *