طراحی فضای سبز اصفهان

طراحی فضای سبز اصفهان

فضای سبز با ترکیبی از  فضا های باز و استقرار درختان  و گل ها و چمن ها  با تکیه بر اصول مدیریتی و اسناندارد و تخصص در حیطه های باغبانی و کشاورزی و آگاهی از شرایط زیست محیطی به ارائه ای از طراحی اصولی و برترین متد به روز  به طراحی پیشرفته و پروژه های اجرایی در محوطه های گوناگون نمونه های از طراحی و اجرای فضای سبز گروه خانه مدرن می باشد.

گروه طراحی خانه مدرن با اجرای اصولی و فنی با ارائه ی نقشه های اجرایی به ایجاد فضایی مفرح و دلنشین با نمایی زیبا و متنوع در ارائه ی فضای سبز ایده آل  چشم اندازی منحصر به فردی را در نماهای مختلف  با مدیریت و برنامه ریزی حرفه ای در دسترس قرار داده است.

 

ایجاد فضایی آکنده از گیرایی بصری با ترکیبی زیبا شناختی در تمام حوزه های طراحی تا اجرا بافت و چشم اندازی اصولی و منطقی  توام با تفاوت و تنوع  و در عین حال هماهنگی در عین تضاد را تجربه و محیطی متفاوت از آن چه تا به حال دیده اید را تجربه نمائید.

ارتباط با عناصر طبیعی در ایجاد فضای سبز و الهام گرفته از  عناصر مصنوعی به  رابطه ای پیوسته و ادغام با سایر علوم معماری ،باغبانی و کشاورزی و طراحی داخلی در بافت و همگونی گونه های مختلف را در کنار هم فراهم نموده است.

گروه طراحی خانه ی مدرن با ۱۰ سال تخصص در تمام حیطه های طراحی تا اجرای تمام پروژه های معماری و دیگر ملزومات اجرایی ساختمانی در سبک های مدرن و سنتی  و تزئیناتی را با بهره گیری از به روز ترین متد و ابزارآلات تلفیقی از تجربه و علم را  با ایجاد همگونی بین اجزا  با تکیه بر تیم کارشناسی متخصص و آموزش دیده با تشخیص موقعیت های اجرایی به بهترین نحو رضایت مندی مشتریان را فراهم نموده است.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *