کناف اتاق خواب

طرح کناف در رشت چگونه است ؟

طرح کناف در رشت

طرح کناف در رشت آیا به دنبال تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی خود  می باشید ؟آیا شما هم وطن عزیز در شهر رشت از بهترین متریال کناف در رشت و اصول اجرایی استاندارد در عرصه ی ساخت وساز اطلاع دارید؟ آرین برج نمایندگی اجرای کناف در رشت، اجرای کناف در گرگان و.. شما را بیش تر با این موضوع آشنا می کند.

آیا از بهترین کارشناس اجرایی کناف در رشت آگاهی دارید؟
آیا از حسن کیفیت کار اجرایی مجری و متخصص عرصه کناف مطمئن هستید؟

تیم متخصص ایران کناف ،در ایده ای جدید در اعطای نمایندگی اجرای کناف در ایران از جمله : کناف در رشت،شما عزیزان را در امر اجرای بهترین طرح های کناف و قیمت گذاری منصفانه با بهترین اکیپ تایید شده در زمینه طراحی و اجرای کناف و دیگر ملزومات وابسته به آن ، با رعایت اصول مشتری مداری و دیگر صلاحیت های عملی و علمی با عطای کد تاییدی به آقای مصطفی مدنی به عنوان خبره ترین کارشناس و تنها نماینده اجرایی کناف در رشت با بالاترین رزومه کاری ،شما عزیزان هموطن را در ارائه ی بهترین ولوکس ترین طرح کناف در رشت مشاوره و پشتیبانی نموده است.

طرح های مورد اجرای تیم کنافکاری در رشت با برترین اصول و متد خلاقانه کارشناس این عرصه آقای مصطفی مدنی گیراترین سبک ها را متناسب شده با المان های موجود در دکوراسیون شما در سبک های مدرن گرفته تا سنتی ،کلاسیک و لاکچری را با آخرین ایده ها و تجربه ی ۳۰ ساله ی کناف در رشت اجرایی متمایز شده و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان در قرار داده است.

یکی از پرکاربردترین استفاده های کناف، استفاده از آن برای ایجاد سقف کاذب و باکس نورمخفی روی سقف است.و باکس هایی که نورپردازی آنها زیبایی خاصی را به هر فضایی می دهند.

انواع صفحات کناف عبارتند از :

صفحات ساده RG،صفحات مقاوم در برابر رطوبت MR،

صفحات مقاوم دربرابر آتش FR،

صفحات مقاوم دربرابر آتش و رطوبت FM

پانلهای گچی

پانلهای گچی ایران کناف بسته به نیاز و شرایط استفاده کننده  در ضخامت های مختلف عرضه میگردد.

پانل های با ضخامت ۶ میلیمتری که این پانل ها صرفا جهت اجرا

در طرح هایی که شامل منحنی های با قوس تند است استفاده می شود.

پانل های گچی معمولی یا آرجی به طور کلی در ساخت و ساز خشک (کناف) (مثل پارتیشن ها یا دیوارهای جداکننده کناف، دیوارهای پوششی (لاینینگ)

و سقف های کاذب کناف) در محیط های خشک و بدون خطر آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرند .

این صفحات دارای روکش با رنگ کرم بوده و در راستای محور میانی پشت آن  مهر آبی کلمه

به صورت لاتین چاپ شده است( پشت پانل علاوه بر کلمه knauf  زمان تولید *تاریخ و ساعت تولید هر برگ نیز ذکر شده است *

پانل گچی مقاوم در برابر آتش صفحاتی هستند که در گچ تشکیل دهنده آن  الیاف شیشه  موجود است و در برابر حریق مقاومت از خود نشان می دهند . پانل های گچی FR  در مناطق و فضاهایی که نیاز به محافظت در برابر آتش در آنها وجود دارد  مانند ( پوشش تیر ها و ستون های فولادی ، داکت های تاسیساتی و کلیه فضاهای حساس به آتش و تبعات آن … )  استفاده  می شوند . این پانل ها دارای روکش صورتی هستند و در راستای محور میانی خود مهر قرمز  به صورت لاتین چاپ شده است.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *