کناف راهرو

طرح کناف راهرو

امروزه با توجه به محبوبیت و طرفداری استفاده از کناف در میان طراحان ساخت و ساز های ساختمان کناف های متفاوتی را در بخش های مختلف به اجرا گذاشته است.

 

استفاده از طرح های زیبا در راهرو گیرایی چند برابری را در ورودی فضاهای ساختمان فراهم نموده است.

 

طراحی راهرو باید به گونه ای باشد تا فضایی  تاریک و در عین حال ارائه از ورودی جذاب و روشنی را به محض ورود به فضای وارده ایجاد نماید.

کناف راهروی ورودی ساختمان بازتابی از سلیقه و انتخاب در طراحی منزل می باشد و ذهنیت و نوعی گیرایی بصری را در بدو ورود به فضاهای داخلی مهیا نموده است.

کناف و کنافکاری به دلیل مزایای بی شمار در طراحی دکوراسیون استفاده می شود و در اماکن و فضاهای مختلف مورد کاربری قرار می گیرد.

جدید ترین طراحی خهای کناف در ورودی های ساختمان و راهرو با در نظر گرفتن اصول کلی دکوراسیون و حداکثر استفاده از فضا در طراحی توام با تلفیقی از هماهنگی رنگ ها را با نور پردازی های و انتخاب های گوناگون را  با مدل های گوناگون با طرح های  مناسب به ارائه و گلچینی از بهترین الگوها را برای اماکن اداری و تجاری در دسترس قرار داده است.

 

 

 

اجرای کناف در اصفهان  آرین برج رادمان  با بهره گیری از برترین متریال و ایده های به روز آمادگی عقد قرارداد را با تمام فضاهای تجاری و اداری  با مجهز شدن به اکیپی متخصص در عرصه های طراحی و اجرا با نظارت مداوم در این راستا را  از ساده ترین تا پیچیده ترین الگو ها و سبک ها  توام با هماهنگی با فضا و طراحی را با بازدید رایگان در محل مربوطه را با اجرای انواع طرح های دکوراتیو و سقف کاذب کناف ، اصول متمایزی را به اجرا گذاشته است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *