اجرای تایل

انواع تایل های گچی

انواع تایل های گچی

تایل های گچی در ابعاد ۶۰*۶۰ cm با لبه صاف در دو د ون ساده و آکوستیک تولید و عرضه می شوند.

تایل های گچی ساده :

این تایل ها بدون سوراخ و بدون خاصیت جذب صوت می باشد و در دونوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می شود.

تایل های روکش دار pvc احتیاجی به رنگ آمیزی ندارن و سرعت اجرای کار بسیار بالا می باشد اما تایل های بدون روکش احتیاج به رنگ امیزی دارند. تایل های با روکش آلومینیوم در پشت تایل در مکان هایی که احتمال ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد و یا در محل هایی که احتمال تعریق وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد مانند : محل عبور لوله های تاسیساتی ، مناطق شرجی شمال و جنوب کشور.

تایل آکوستیک :

از تایل های آکوستیک در ساختمان هایی مانند بانک ها ، سینما ها ، آمفی تئاترها  و …….. به دلیل اینکه خاصیت جذب صوت دارند استفاده می شود.

زمانی که از لایه پشم سنگ بر پشت تایل استفاده می شود جذب صوت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ویژگی اصلی تایل های آکوستیک خاصیت جذب صوت بالای آن است.

انواع تایل های گچی آکوستیک :

تایل گچی آکوستیک مدل ۳۶/۱۲/۸ پانچ دایره :

این نوع تایل های پانچ دایره خاصیت جذب صوت بالایی دارند. روی این تایل ها سوراخ هایی به شکل دایره به قطر ۸ و ۱۲ میلیمتر و فاصله مرکز به مرکز دایره ها از هم ۳۶ میلیمتر می باشد و به صورت نامنظم می باشند.

تایل گچی آکوستیک مدل ۵۰/۱۲/۸ پانچ دایره :

این نوع تایل های پانچ دایره خاصیت جذب صوت بالایی دارند. روی این تایل ها سوراخ هایی به شکل دایره به قطر ۸ و ۱۲ میلیمتر و فاصله مرکز به مرکز دایره ها از هم ۵۰ میلیمتر می باشد.

تایل گچی آکوستیک مدل ۱۸/۸ پانچ دایره :

این نوع تایل های پانچ دایره هم مانند تایل های آکوستیک بالا خاصیت جذب صوت را دارا می باشند. بر روی این نوع تایل سوراخ هایی به شکل دایره به قطر ۸ میلیمتر و فاصله مرکز به مرکز دایره ها از هم ۱۸ میلیمتر می باشد.

تایل گچی آکوستیک مدل ۲۵/۱۲ پانچ مربع :

این تایل پانچ مربع هم دارای خاصیت جذب صوت می باشد. بر روی این تایل ها سوراخ خایی به شکل مربع و به ظلع ۱۲ میلیمتر و فاصله مرکز به مرکز این سوراخ ها از هم ۲۵ میلیمتر می باشد.

 

شرکت آرین برج رادمان زیر نظر ایران کناف با رعایت اصل مشتری مداری و توجه خالصانه به الطاف خداوند و توجه به نیاز و فضای مورد استفاده در باب اجرای اصولی ساختمانی خدمتی نوینی را در تمام عرصه های ساخت و ساز و اجرا در دست داشته است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *