تایل آلومینیومی

تایل های فلزی

تایل های فلزی

سقف های فلزی را باید از چند نظر بررسی کرد که در زیر توضیحات لازم ارائه می شود:

۱- جنس : این تایل هایس سقفی از جنس آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه با کیفیت بسیار عالی تولید می شود که با توجه به نوع کاربری در ضخامت های ۵/۰ یا ۸/۰ تولید می شوند. البه بسته به سفارش مشتری در ضخامت های مختلف هم قابل تولید و ارائه می باشند.

۲- فرم و ابعاد : این تایل های سقفی به صورت تایل مربع یا نواری (مستطیل) تولید می شوند. تایل های مربعی معمولا رایج تر هستند و همچنین سریعتر تحویل داده می شوند. این تایل ها در ابعاد ۶۰*۶۰mm تولید می شوند. البته این تایل ها از نظر ابعاد در فرم و شکل های دیگر هم تولید می شوند.

۳- رویه : این تایل ها در کارخانه و در آخرین مرحله تولید ، با یک رویه ای مقاوم از انواع پودری پلی استر پوشش داده می شوند. رنگ های تولیدی این نوع تایل رنگ سفید و سفید جهانی می باشد. سایر رنگ ها به صورت سفارش ارائه می شوند.

۴- آکوستیک : تمام تایل ها در شکل های مختلف و در دو طرح ساده یا سوراخ دار  آکوستیک عرضه می شوند. سطح سوراخ های تایل و حاشیه تایل ها دارای تنوع زیادی می باشد و همین ویژگی تایل ها را به دو دسته وسط پانچ و تمام پانچ دسته بندی می کند.

تایل ها را می توان در دو طرح سوراخ منظم و سوراخ نامنظم دسته بندی کرد.

ابران کناف این افتخار را دارد تا با ارائه و اجرای تایل ها گامی نوینی را در مراحل اجرایی با اولویت رضایت مندی مشتریان خدمت نوینی را در خدمت هم وطنان در سر تا سر ایران فراهم نموده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *