تایل گچی

تایل گچی و انواع تایل چیست

تایل گچی و انواع تایل چیست

صفحات روکش دار گچی که با عنوان تایل گچی می باشد از مهمترین و برجسته ترین سقف کاذب دکوراتیو در محیط های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگی این صفحات در رنگ ها و انواع گوناگون تایل گچی آگوستیک ،که با جذب بالا در مقابل صوت از خروج صدا به بیرون جلوگیری می نماید .
از دیگر انواع تایل های گچی میتوان به تایل های گچی ساده، سوراخ دار، طرح دار، تایل های ساده با روکش pvc و … اشاره کرد که مورد استفاده و کاربری قرار می گیرند.
قابلیت و استفاده راحت و سریع تایل های گچی باعث شده قیمت تولید تایل گچی به نسبت با صرفه باشد و با ارائه مزیت های فراوان و سبکی امکان دسترسی سریع و راحت به تاسیسات مکانیکی و تعمیرات آن را با نصب سریع توام با نگهداری و تعمیر آسان مهیا نموده است. کناف اصفهان با اجرایی اصولی و استاندارد در باب استفاده و اجرای تایل ، دیوارپوش گچی دیگر موارد استفاده از کناف را با تیمی ماهر و حرفه ای در دسترس کاربران قرار داده است.

تایل آکوستیک

تایل آکوستیک در جلوه های گوناگون به صورت بسته و دکوراتیو و متحرک با سطوحی مربع شکل و مستطیلی قابل مشاهده می باشند و با هدایت از طریق سوراخ هایی به فضای پشت تایل هدایت می شود. توانمندی این تایل ها در جذب صوت و با امکان نصب بر روی سقف و دیوار و تایل هایی که با استفاده از شبکه از سقف آویزان می شوند مورد کارایی قرار می گیرند. قابلیت استفاده در طرح های متنوع با امکان نصب راحت و سریع توام با استحکام بالا و دسترسی به فضای تاسیساتی را میتوان از مزیت های تایل های آکوستیک ذکر نمود. ارائه مرغوب ترین متریال ، با بهره مندی از اصول اجرایی استاندارد و با کیفیت در تحویل نهایی پروژه ها کناف اصفهان را در زمره ی برگزیده ترین تیم های اجرایی در اصفهان با سابقه ای طولانی و درخشان نموده است. امید است بتوانیم با استعانت از درگاه الهی قدردان اعتماد مشتریان عزیز در سرتا سر ایران باشیم.

تایل شیشه ای

تایل های شیشه ای با تلفیق شیشه و فلز با کاربرد در اماکن مختلف با اجرا بر روی کاشی متشکل از قطعات کوچک و بزرگ شیشه به صورت دست ساز و در ابعاد متفاوت و رنگ بندی های متنوع با کاربرد در اماکن مختلف و ابعاد ۵ و ۱۰ و ۱۵ سانتی به اجرا آورده میشوند.
نمونه ای از این تایل ها عبارتند از : تایل شیشه ای شفاف مات و پودری و … که بسته به فضا و کاربرد و سلیقه در اماکن متنوع به اجرا و معرض دید قرار می گیرند.
طراحی منحصر به این تایل ها در ساخت های دیوار های دکوری و پوشش های کف و سقف به عنوان تزئیناتی چشم گیر و گیرا مورد استفاده در هتل ها و ساختمان ها و رستوران ها و … قرار می گیرند.
ترکیب رنگ های مختلف تایل ها با تنوع رنگ ها سبکی چشم گیر را با مقاومت پذیری در برابر سرما و گرما مهیا فراهم نموده است.
جهت اطلاع از قیمت اجرای کناف اینجا کلیک کنید.
کناف اصفهان با جذب افراد متعهد و مجرب در افزایش ارتقای کیفیت و تحویل به موقع پروژه ها در سریع ترین زمان ممکن سعی در اعتماد سازی و رضایت مندی مشتریان را فراهم نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *