کی پلاس چیست

کی پلاس چیست؟

کی پلاس چیست؟
شرکت آرین برج عاملیت کی پلاس در اصفهان
کی پلاس به سیستم ساز و کار خشک گفته میشود که جایگزین مصالحی همچون ( شن و آجر و گچ و سیمان) میباشد که عموما به عنوان سیستم درای وال شناسایی میشود .
در واقع کی پلاس همان شرکت کناف است که در اردیبیهشت سال ۱۳۹۹ تغییر نام داده و با برند کی پلاس ( یک نشان کارگشا) و با همان کیفیت همیشگی فعالیت خود را ادامه داده است ، تکنولوژی امریست که هر روز برای زندگی بهتر و روشهای آسانتر برای پیشبرد کار به کمک ما انسانها آماده است ، کی پلاس با استفاده از بروز ترین تکنولوژی و دستگاههای مجهز به کمک ما آمده تا با متریالهای بروز و با کیفیت و استاندارد هزینه های اضافی همچنین در وقت ما صرفه جویی کنند.
کی پلاس کارخانه تولید پانل های گچی با کاربردهای مختلف برای مکانهای مختلف میباشد همچنین کی پلاس علاوه بر تولید ، اجرا هم انجام میدهد و در سراسر ایران عاملیت اجرا دارد که  شبکه عاملین مینامند.

کی پلاس هم اکنون بیشتر تولید و اجرای سقف و دیوار کاذب از مواد طبیعی با بهترین کیفیت را تولید میکند
بیشترین و بهترین متریال سقف و دیوار کاذب را تولید و اجرا میکند کی پلاس را شما در تمام شهر های ایران پیدا میکنید فقط کافیت وارد سایت مرجع کی پلاس شوید و وارد سامانه نصاب یاب شرکت کی پلاس شوید و بهترین شرکت عامل اجرا را انتخاب کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید .
شرکت آرین برج عاملیت اجرایی شرکت کی پلاس در اصفهان  میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *