خانه ی مدرن در اصفهان

خانه ی مدرن در اصفهان

گروه طراحی خانه ی مدرن در اصفهان با ۱۷ سال سابقه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون منزل ،محیط های اداری و تجاری ،بوتیک ها و مراکز ّموزشگاهی و نمایشگاهی مسلط به علوم  چندگانه در معماری با آگاهی از علوم زیبا شناسی ،فنگ شویی و علم رنگ ها را با مهارت ها و متد های اجرایی در صنعت معماری، طراحی و به پیاده سازی اصولی و استاندارد پرداخته است.

 

کارشناس خبره و نام آشنای عرصه ی کناف در استان اصفهان مهندس مجتبی محقق با مدیریتی چندین ساله در راستای تحقق و پبشرفت علوم ساختمان و معماری با خبرگی و مهارت های استادانه در انواع طراحی های دکوراسیون به  ارائه ای از بالاترین کیفیت کاری رضایتمند و منصفانه ترین قیمت ها به دریافت گواهینامه ی اعتماد ملی را در سال ۹۶  را در همایش های بین المللی  به چهره ای درخشان در عرصه ی معماری و ساختمان  را به خود اختصاص داده است.

 

آنالیز در انتخاب برترین متد در انتخاب طراحی و رنگ مناسب انوع کاغذ دیواری، انواع نقاشی ساختمان ،اجرای تخصصی MDF و چوب در سقف ،کابینت ،کمد دیواری ،پارکت و لمینت طراحی های  منحصر به فرد را با تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن ،به  اجرایی متفاوت و چشمگیر در این عرصه را فراهم نموده است.

 

توجه حرفه ای گروه طراحی خانه ی مدرن به ۳ عنصر سقف و کف و دیوار  در فضا به آنالیز و به کار گیری انواع متد ها  درارائه ی  ،محیطی زیبا و رویایی را با به کارگیری  برترین متریال مرغوب توام با سنخیت کامل ونورپردازی های حرفه ای و اصولی و نمونه کار های اجرایی در فالب انواع پروژ های جزئی و عظیم را در محوطه های گوناگون فراهم نموده است.

 

سر لوحه ی کاری خانه ی مدرن با انواع مشاوره و بازدید رایگان از فضای مد نظر شما با مصالح  با کیفبت در بازار ،تایید شده در پروژه های قبل را از بهترین دیوار پوش ها و کف پوشها با طراحی های ۳ بعدی توام با  همخوانی با طرح اولیه با برترین

متد فراهم و به شما عزیزان اطمینان خاطری را در ارائه ی سریع پروژه با بالاترین کبفبت و توجه به جزئیات را برای شما عزیزان در استان اصفهان فراهم ساخته است.

 

مهمترین افتخار این گروه اعتماد کارفرمایان و مشتریان در جهت اجرای حرفه ای  توام با مسئولیت پذیری بالا در تضمین کیفیت بالای کار با توجه به جزئیات اجرایی و طراحی  ها  با توجه به ظوابط و قوانین رضایت خاطر شما همشهریان عزیزان را فراهم نموده است.

 

 

تسلط کارشناسان حرفه ای خانه ی مدرن از مهارت در شناخت چیدمان ،آشنایی با مواد و مصالح به روزدنیا ،نورپردازی ها، و توجه به جزئیات اعم از زیبا شناسی ، روانشناسی محیط رنگ ها و تاثیر در فضای داخلی به صورت خلاقانه و فضاهای کاربردی را به ایجاد محیطی آرامش بخش را  در دسترس شما عزیزان از انتخاب این تیم حرفه ای را در ذهن شما به ثبت رسانده است.

 

جهت ارتباط ۲۴ ساعته با مشاوران ما هم اکنون با شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ در ارتباط باشید.

 

برچسب ها :طراحی،طراحی داخلی ،طراحی داخلی در اصفهان،تیم طراح حرفه ای ،طراحی خانه ی مدرن،گروه طراحی خانه ی مدرن در اصفهان،دکوراسیون ،دکوراسیون داخلی در اصفهان،طراحی منزل،
.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *