دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان نماد و فضایی گیرا به عنوان قلب منازل از اجزای اصلی و کالبدی منازل می باشد که گاه با اتصال به فضای منزل طراحی خاص و گیرایی را می طلبد.

انتخاب مناسب در ارائه ی دکوراسیون جذاب و در عین حال گیرا و اصولی با ایده هایی به دور از هر گونه شلوغی بیش از حد و گاه سادگی زیاد و تکراریی قواعد خاصی را در اجرای انواع تکنیک های طراحی می طلبد.

استفاده از طراحی داخلی متناسب با متراژفضا و سلیقه افراد خانواده در اجرای انواع سبک های استاندارد و ویژه را در به کارگیری انواع متد ها و ایجاد فضایی به دور از هرگونه اغتشاش و سردرگمی را در نحوه ی چیدمان مناسب وسایل در استفاده و آنالیز رنگ ها هماهنگ شده با دیگر اجزا در فضا را با آگاهی از دیگر المان ها قرار داده است.

استفاده از کابینت های طراحی شده هماهنگ با دیزاین و رنگ آمیزی دیگر عناصراز قبیل دیوارها ،رنگ کاغذ دیواری، کف پوش های آشپزخانه ، میز ناهارخوری، صندلی ها و … را با استفاده از متد هایی جذاب و اصولی در تطابق هر چه بیشتر طرح ها و رنگ ها با چیدمانی خاص می طلبد.

استفاده از وسایل دکوری و تزئینی علاوه بر زیبا نمودن آشپرخانه به ایجاد سبکی منحصر به فرد را با استفاده ازدیگر متریال هایی از قبیل استفاده از سنگ ها و گیاهان طبیعی و درخچه ها و .. جلوه ای خاص را توام با فضایی آرامبخش را مهیا نموده است.

 

استفاده از نورپردازی هایی استاندارد و اصولی در استفاده از چراغ های ال ای دی با نورهای سفید سبکی شاخص و گیرایی را در جلوه هر چه تماتر دیگر عناصر فراهم نموده است.

استفاده از رنگ های روشن و تیره با ادغامی اصولی به تلفیقی از سبک های مدرن و کلاسیک را در آشپزخانه فراهم نموده است.

گروه طراحی خانه ی مدرن با شناخت و آگاهی از متد های به روز در تلفیقی از تمام سبک ها، ارائه دهنده انواع خدمات طراحی داخلی از صفر تا صد پروژ های شما را با برترین و استاندارترین متریال و ابزارها در به کارگیری هرچه تمامتر ایده های خلاقانه و مهارت های اصولی …قرار داده است.

 

استفاده از به روزترین نرم افزار های طراحی با نزدیکترین سلیقه در ارائه ی برترین و چشمگیرترین متد های اجرایی را با تسلط بر روانشناسی رنگ ها فضایی خاطره انگیری را  برای شما عزیزان مهیا می نماید.

جهت ارتباط با مشاوره با کارشناس شناخته شده عرصه کناف و دکوراسیون داخلی مهندس محقق با شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ در ارتباط باشید.

برچسب ها:طراحی داخلی ،طراحی داخلی در اصفهان،گروه طراحی خانه ی مدرن،طراحی آشپزخانه،دیزاین انواع آشپزخانه،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *