سقف کاذب سرویس بهداشتی آسمان ، زیبای حمام شما

سقف کاذب سرویس بهداشتی آسمان  زیبای حمام شما

سقف های کاذب مکانی برای عبور لوله های تاسیساتی می باشند. در ساختمان دسترسی به لوله های تاسیساتی بسیار مهم و پرکاربرد است.

از سقف های کاذب می توانیم برای نور پدازی محیط استفاده کرد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی :

با توجه به مشکلات رطوبتی که در سرویس بهداشتی به وجود می آید و معمولا مقابله با آن پر هزینه می باشد می توانیم از سقف کاذب سرویس بهداشتی استفاده کرد.. سقف کاذب با متریال های مورد نیاز خود از بروز این مشکلات جلوگیری می کند و همچنین می تواند مزایایی مانند نورپردازی ، زیبا بودن سقف و دسترسی بهخ لوله های تاسیساتی را برای سرویس بهداشتی ایجاد نماید.

 

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی :

سقف های کاذبی که در بین  مردم و سازندگان ساختمان محبوبیت فراوانی دارند عبارتند از : سقف کاذب با پوشش طلق ، پلکسی ، پی وی سی و سازه های آلومینیوم  گالوانیزه که در ادامه به معرفی این سقف ها می پردازیم .

سقف کاذب طلقی :

نورپردازی در سقف های طلقی از بالای سقف امکان پذیر می باشد. و علاوه بر ایجاد زیبایی هیچوقت باعث کوتاه شدن ارتفاع نمی شوند. سقف آسمان مجازی از انواع سقف کاذب طلقی می باشد که در بین عموم طرفدار زیادی دارد. برای دسترسی به فضای بالای سقف کاذب سرویس بهداشتی می توان با بلند کردن طلق ها این کار را انجام داد و به فضای بالای سقف دسترسی کامل پیدا کرد.

برای جلوگیری از زنگ زدگی که با بخار آب موجود در سرویس بهداشتی به وجود می آید از سازه های مناسب این فضا مانند پوشش گالوانیزه یا آلومینیوم استفاده می شود.

سقف کاذی پلکسی گلاس :

ویژگی های این سقف مانند سقف کاذب طلقی می باشد فقط پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری شفاف مانند شیشه دارد. جنس اسن سقف پلی کربنات شفاف است. یکی دیگر از ویژگی های این سقف مقاومت آن نسبت به شیشه است. در کنار این صفحات برچسبی مانند مقوا چسبیده شده که این برچسب مقوایی کار محافظت از ورقه های پلکسی کلاس را در برابر گرد و خاک انجام می دهند.

سقف کاذب پی وی سی :

PVC نوعی پلیمر ترمو پلاستیک است که در ساختمان کاربرد فراوانی دارد. این ماده به جای مصالح ساختمانی قدیمی جایگزین شده است و در سال های اخیر به دلیل اجرای سیستم های سبک سازی و جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و زیبایی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها علی الخصوص سقف کاذب سرویس بهداشتی طرفدار زیادی دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *