طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

با رشد افزون در همه ی عرصه ها و ماشینی شدن جهان مدرن ،سوق بشر به محیط های آرام بخش و به دور از دسترس بشر را را به فضایی توام با آرام بخشی را فراهم نموده است.

ایده های پرداختی در فضای ویلایی  به دور و متفاوت از فضای شهری با فضایی چهار طرفه را درمحیطی  وسیع، توام با احاطه نمودن دیگر فضاها را در دسترس قرار داده است.

 

استفاده از اصول اجرایی با فضای بزرگ و نور طبیعی در محیط و دیزاین خاص  که موجب افزایش سطح نور را به داخل می شود.

 

طراحی خارجی ویلا با ارائه امکانات الحاقی شامل آب ،استخر ،آلاچیق  و چشم انداز وسیعی از سرسبزی ،استفاده از کاشت درست درختان و چیدمان گل ها را با ارائه ای از ویوی فرح انگیز را در مقابل چشمان هر بیینده قرار داده است.

 

استفاده از رنگ پردازی با ترکیبی از لحاظ های مختلف را که با ارائه متریال های گوناگون در ساخت نماهای جزئی ویلا قرار می گیرد.

همچنین استفاده از دیگر متریال سنگ و چوب و استفاده از گل و گلدان هایی را که بر دیگر جذابیت ها افزوده است.

استفاده از سبک مورد نظر اجرا با مناسب ترین مواد را با اجرایی متفاوت مطابق با آب و هوا را  با راحتی در   اجرای دکوراسیون داخلی گیرا در دسترس قرار داده است.

 ایران کناف  با بهره مندی از اصول طراحی و اجرایی و فنی و استاندارد در تمام حیطه های مربوطه با سنجیده شدن در تمام جوانب از طراحی تا اجرا با نگاهی ایده آل با تمامی امکانات فضا سعی در ارائه بهترین راندمان کاری را در دسترس قرار داده است.

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *