طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی  داخلی  کافی شاپ

ایجاد فضایی آرام بخش به دور از تمام دغدغه ها و لحظاتی مفرح و تسکین بخش را میتوان در محیط های کافی شاپ فراهم نمود که ما به دنبال سپری نمودن لحظاتی را برای مدتی حتی اندکی را به دور از استرس ها هستیم.

 

کافی شاپ ها یکی از این فضا های طراحی شده در این زمینه می باشد که با طراحی دکوراسیون خاص به ایجاد فضایی دل انگیز در این مکان باشیم.

 

 

سعی در ایجاد فضایی خاص و با جلوه ای دوستانه و ثبت لحظاتی خاطره انگیز در فضاهایی دنج و گوشه معمولا برای انتخاب در وجه انتخاب اول قرار میگیرد.

 

طراحی و دیزاین خاص ،استفاده از نشیمن خاص و انتخاب صندلی های متفاوت، فضایی راحت را برای نشستن توام با ارائه ای از سقف های طراحی شده با انواع پرداخته شدن به ایده ها و خلاقیت ها را از جمله نور پردازی های چشم نواز و گیرا و گاه فضایی کم نور با تجلی حتی گاه ساکت و آرام و حتی کم نورانتخابی مناسب را برای طرفداران به چنین فضاها جلب نموده است.

ارائه ی  چیدمان تزیینی  از وسایل  دکوری جذاب و گیرایی همه نوع سلیقه ها را با چیدن و زاویه دید ی با ارائه ای از منویی متفاوت از سایر منوها را که تا کنون  مشاهده نموده اید را فراهم نموده است.

 

ایجاد فضایی مملو از حس آرامش را با تلفیقی از آهنگ آرام بخش را با استفاده از فنجان های خاص و گیرا را با رغبت  را به نوشیدن را با محیطی دنج را فراهم نموده است.

 

گروه معماری خانه مدرن با اتکا به دانش علمی و فنی و تیمی متخصص از معماران و اکیپ کارآزموده در تمام اصول اجرایی در همه ی عرصه های کابینت و کناف و دکوراسیون در نمامبی محیط ها و …را با تلفیق تجربه و علم متمایز از دیگر سبک ها با ارائه نمونه کارها در دسیترس کاربران قرار داده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *