فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه با بهترین ترکیب رنگ

فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه با بهترین ترکیب رنگ

یکی از روش های به وجود آورنده انرژی وسرزنده کردن فضای آشپزخانه فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

رنگ نقش زیادی را درایجاد اصول فنگ شویی ایفا می کنند.

ترکیب رنگ هیجان انگیز قرمز در دکوراسیون اشپزخانه :

این ترکیب رنگ جذابیت و هیجان را به محیط آشپزخانه انتقال می دهد. بر طبق اصول فنگ شویی ترکیب رنگ های مکمل مانند بنفش بادمجانی و یا سبز پسته ای در دکوراسیون آشپزخانه غوفا می کند.

ترکیب رنگ هیجان انگیز زرد در فنگ شویی آشپزخانه :

یکی از بدترین رنگ هایی که در طراحی داخلی در اصفهان ما را دچار اضطراب می کند رنگ زرد است. در اصول فنگ شویی برای برطرف کردن این حس از رنگ زرد ، رنگ های مکملی ماننده قرمز روشن را در کنار رنگ زرد اضافه کرده تا ظاهری مساوی داشته باشد. برای جلوه دادن بیشتر به دکوراسیون آشپزخانه استفاده از رنگ های خشن به این ترکیب رنگ توصیه می شود.

ترکیب رنگ خوشمزه شکلاتی  در دکوراسیون آشپزخانه :

در اصل رنگ شکلاتی برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شده است. ترکیب رنگ شکلاتی باعث تمرکز و شکوفا شدن خلاقیت در دکوراسیون آشپزخانه در اصفهان می شود.

ترکیب رنگ های طبیعت در دکوراسیون آشپزخانه :

در اصول فنگ شویی ترکیب رنگ های آرامش بخش از دل طبیعت مد نظر قرار داده شده است که ترکیب این رنگ ها می تواند آرامش خاصی را به دکوراسیون آشپزخانه شما بدهد.

ترکیب رنگ پرطرفدار آبی در دکوراسیون آشپزخانه :

ترکیب زیبایی از بهترین رنگ های آبی در دکوراسیون آشپزخانه می تواند ظاهر منحصر به فردی به آن دهد. برای بهتر دیده شدن این ترکیب رنگ می توانیم از رنگ های خاکستری یا توسی هم استفاده کرد.

ترکیب رنگ های تند و ملایم در فنگ شویی آشپزخانه :

اصولفنگ شویی برای اینکه فضای آشپزخانه دارای احساس های گوناگون باشد ترکیب رنگ پرطرفدار آبی و قرمز با رنگ های مکملشان را به شما پیشنهاد می دهد که با این ترکیب می توانید ظاهر آشپزخانه خود را زیر رو کنید.

ترکیب رنگ سرزنده سبز در فنگ شویی آشپزخانه :

استفاده از گیاهان سبز در دکوراسیون منزل یکی از المان های فنگ شویی می باشد. با انتخاب رنگ سبز و رنگ های مکمل می توانید طراوت و زیبایی را به آشپزخانه منتقل کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *