طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه های مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه های مدرن :

قلب طراحی دکوراسیون خانه، طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد. داشتن آشپزخانه مدرن و منحصربفرد یکی از نکات قابل اهمیت در طراحی این بخش از خانه می باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه همراه با نورپردازی :

لامپ های کم مصرف را می توان در فضاهای خالی و تور رفته به گونه ای جاگذاری کنید که ترانسفورماتور متصل به آن و همچنین طول لامپ مخفی بماند و زیاد خود نمایی نکند. نصب لامپ های سقفی هم می تواند قابل اهمیت باشد. می توانید در کنار هالوژن ها چند لوستر سقفی از سقف آویزان کنید. همچنین باید نورپردازی در آشپزخانه را در سطح پایین تری قراردهیم زیرا با این کار آشپزخانه دارای جذابیت زیادی می شود.

مدل دکوراسیون آشپزخانه در اصفهان با استفاده از گل و گیاه :

دو راه برای تزیین آشپزخانه وجود دارد: یکی طراحی بسیار کاربردی دومی تزیین آشپزخانه با رنگ های جذاب. مورد دوم را می توانید با کمک گرفتن از لوازم مختلف و گل و گیاه انجام داد این کار به شما کمک می کند که هر وقت از فضای آشپزخانه خسته شدید به راحتی و با صرف هزینه کم آن را عوض کنید.

مثلا  آشپزخانه ای که تاریک و تیره است با گل های زرد و سفید جان میگیرد و به استفاده کننده گان از این فضا هم انرژی می دهد. آشپزخانه های روشن با گل هایس بنفش و قرمز و…… با استفاده از گل و گیاه در آشپزخانه شادابی را به آشپزخانه می آورید.

هماهنگ کردن کف پوش آشپزخانه با رنگ کابینت ها  در مرکز اجرای طراحی داخلی در اصفهان :

این مورد که رنگ کفپوش با رنگ کابینت آشپزخانه ست باشد می تواند ایده جالب و جذابی در چیدمان آشپزخانه به شمار آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *