انواع طرح های کناف

مجری کناف در شیراز

مجری کناف در شیراز

امروزه به دلیل تنوع در استفاده از متریال های جدید در صنایع مختلف ،از جمله صنعت ساخت و ساز ، معماری ،دکوراسیون داخلی محبوبیت و طرفداری استفاده از متریال کناف و سیستم های ساخت و ساز خشک با برخورداری از مزیت های متنوعی نظیر :سهولت نصب و اجرای سریع،کاهش نخاله های ساختمانی ،دسترسی آسان به تاسیسات ،عایق پذیری در برابر حریق ،رطوبت و … را برای کناف در معماری و ساختمان با جایگزینی به جای متریال سنتی گچ و رابیتس عنوان نمود.

اجرای کناف در شیراز با اختیار داشتن کادر مجربی و حرفه ای در زمینه ی طراحی و اجرای انواع سقف کاذب در فارس ،با جدید ترین طراحی روز دنیا و روشهای مدرن در امر کناف ،طراحي و اجراي انواع سقف کاذب در شیراز و دیوارپوش های کاذب کناف ،اجرای تایل در شیرازطراحی و اجرای باکس و نور مخفی،اجرای انواع سقف های کشسان سبک هایی مطابق شده با سلیقه ی و دکوراسیون داخلی شما را در انواع فضاها با اصولی ترین متد پیشرفته و استاندارد ، با مجموعه ای از نمونه کارها در همان طرح دلخواه شما ،با بازدید رایگان در محل به ارائه خدمتگزاری به شما همشهریان عزیز در استان فارس می باشد.

کناف در شیراز زیر نظر شرکت ایران کناف مفتخر است با سابقه طولانی در امر طراحی و اجرای کناف در شیراز به عنوان تنها نماینده  اجرایی کناف در شهر شیرازبا کارشناسانی آموزش دیده علمی و عملی کناف ، با دارا بودن کد نمایندگی فعال این شرکت ،پاسخ گوی اعتما شما عزیزان از ارائه ی باکیفیت پروژهای خود زیر نظر چهره نام آشنا در شیراز آقای جمال مشتری،اجرایی بی نظیری را در کناف با گزینش بهترین طرح ها را در اجرا  را برای شما به ثبت برساند.

کناف شیراز با برترین خلاقیت ها و ایده ها در اجرای انواع سبک های مدرن کناف  ،سنتی ،کلاسیک … پاسخ گوی تمام سلایق و نیاز مشتریان ،آنالیز حرفه ای مطابق شده با متراژ و دکوراسیون شما، با برآورد قیمت های منصفانه به نفع مشتری در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت ،شما را در اجرای انواع پروژه های صنعتی و ارادی ،مسکونی ،به صورت حرفه ای و انتخاب در استفاده از بهترین متریال مشاوره نموده است.

به اعطای نمایندگانی فعال در ۲۴ استان و شهر ایران نقش به سزایی را در ارتقای جایگاه کناف در عرصه ی ساختمان سازی و اعتبار بخشیدن به کارایی متخصصان خبره کناف و شناسایی زبده ترین ها به خدمتگراری صادقانه و  همه جانبه به همشهریان در شهرهایی از جمله:

اجرای کناف در کرج

کناف مشهد

کناف در بوشهر

کناف فارس

،کناف در هرمزگان

،کناف زنجان

امروژه ساختماندارای ویژه هایی شده است که اقشار مردم همیشه خواستار ورود به این صنعت برای سرمایه گذاری میباشند ، صنعتی پردآمد و پرسود و بدون هاشیه .ساخت یک ساختمان باید با اطلاع کامل و شناخت کافی از نوع متریال های موجود در بازار میباشد .

شماید از تجریبات و علم مهندسین و پیمانکاران بهره ویژه را ببرید تا به مشکل برخورد نکنید. پس از پایان سفت کاری ، شروع مرحله ی نازک کاری میباشد شما در این مرحله میبایست اول از متریال کناف برای شروع نازک کاری استفاده کنید ،کناف برای دوپوش کانال کولر و همچنین باکس های اتوبوسی اتاق خواب و سالن پذیرایی استفاده میشود.

شرکت کناف ایران سانده ی انواع متریال سقف کاذب درساختمان میباشد متریال هایی مانند پنل های ضد حریق ، پنل های ضد آب و معمولی را تولید میکند .

متریال های سقف کاذب بسیار متنوع میباشد و با جنس های مختلفی تولید میشود مانند سقف های پی وی سی و تایل های ۶۰ در ۶۰ همچنین کناف هم از خانوادهی سقف کاذب میباشدکه امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است. کاربرد هر یک در یک جا نهادینه شده و کثریت به کاربرد آنها پی برده اند مانند سقف کاذب پی وی سی که بیشتر برای سقف های سرویس بهداشتی و تایل ۶۰ در ۶۰ برای مکانهای  تجاری و اداری استفاده میشود. ولی جالب است شگفتی کناف در این است این متریال در همه جا کاربرد دارد و شما میتوانید هم در خانه ( سرویس و حمام ، اتاق خواب و سالن پذیرایی حتی آشپزخانه) و هم در محل های اداری و تجاری از طرحهای آن استفاده کنید .

در محل های اداری شما میتوانید با ترکیب تایل ۶۰ در ۶۰ در وسط سقف و باکس کناف در کناره ها دیزاین خوبی را برای محل کارتان ایجاد کنید و زیبایی را در این محل دوچندان کنید. تایل های ۶۰ در ۶۰ از  چند ویژه گی منحصر بفرد برخوردار است.

  • اجرای سریع
  • قیمت مناسب نسبت به کناکاری
  • صرفه جویی در اجرای رنگ و نقاشی
  • صرفه جویی در زمان

سقف کاذب پی وی سی:

این سقف ها دارای ویژگی هایی است که بیشتر جنبه ی زیبایی دارد تا جنبه استحکام و بیشتر برای خمام و دستشویی یا سقف های استخر اجرا میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *