مرکز اجرای کناف در شیراز

مرکز اجرای کناف در شیراز

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های گوناگون صنعت و ساختمان و رخنه ابزار آلات و متدهای به روز را با گیرایی هرچه تمامتر در تمام حیطه ها سبک های گوناگون کناف ، در تمام فضاها جایی را برای جلوه نمودن طرح های گوناگون در دسترس قرار داده است.
اجرای سقف کاذب دکوراتیو ودیگر ملزومات وابسته به آن را با کناف شیراز و خاطره ای از برترین ها را به یاد بسپارید.

 

گروه کناف شیراز با طراحی و اجرای کناف در فضاهای اتاق خواب ، نشیمن ، و آشپزخانه ،طرح ال سی دی و … را با اجرای انواع دیوار پوش های کناف فراهم و اجرا در فضاهای متنوع مسکونی ،تجاری و اداری ، فرهنگی ،را با بازدید رایگان از محل و طرحی مطابق با فضای شما و هماهنگ با سلیقه ی شما را در با صرفه ترین حالت اقتصادی برای شما عزیزان شیرازی فراهم نموده است.

_طراحی و اجرای پروژه های بزرگ در سطح شهر
_اجرای تخصصی کناف در کوتاه ترین زمان ممکن را با بالاترین راندمان کاری
کناف اصفهان با ارائه ای از فعالیت های متنوع در عرصه های طراحی و اجرای کناف ، دکوراسیون داخلی ، اعطای نمایندگی فعال در ۴۵ استان  ایران از جمله:

_اجرای کناف در کرمان با اکیپ ۵ نفره ماهر و متخصص
_اجرای کناف در شیراز با به کارگیری متدهای فنی و استانداردهای بین المللی توام با ارائه ای از مدل های متنوع و تلفیقی بر گرفته از خلاقیت های کارشناس اج این عرصه آقای جمال مشتری

_اجرای کناف در تهران با ۷ اکیپ فعال در تمام نقاط تهران را با به کارگیری متدهای به روز را در اجرای سقف کاذب ، اجرای تایل ،سقف کشسان

بهترین مجری کناف در شیراز با آنالیزی از بهترین متریال کناف در انتخاب و به کارگیری طرح ها را با بازدهی بالای کار مهیا نموده است.
کارشناسان فنی و متخصص در طراحی تا اجرا را با نظارت در کلیه امور اجرا و نصب و رنگ آمیزی تا تحویل فوری و با کیفیت کار نمونه در دسترس قرار داده است.

هماهنگی مدل های سقف کاذب کناف با برترین متد و ایده ها توام با ارائه ی از برترین ها را با ایران کناف تجربه و مقایسه نمائید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *