معرفی بهترین های کناف در اصفهان

معرفی بهترین های کناف در اصفهان

معرفی بهترین های کناف در اصفهان

اصفهان شهری تاریخی در مرکز ایران در دامنه کوه های زاگرس است. این شهر بر روی آبرفت زاینده رود بنا شده است. آب و هوای اصفهان نیمه خشک و معتدل است. سومین شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود. این شهر دارای ۱۵ منطقه شهری میباشد.

شهر اصفهان را به این علت نصف جهان می خوانند زیرا این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل ‌های سرپوشیده، تونل‌ های زیبا، کاخ ‌ها، مسجدها و مناره‌ های منحصربفرد معروف است

زمانی که کوروش بزرگ بابل را گرفت و یهودیان با ریشه عربی عراق امروز را از اسارت شاه بابل نجات داد بسیاری از یهودیان به فلسطین بازگشتند و عده ای از آنها به اصفهان آمدندو در منطقه ای که به آن دارالیهود یا یهودیه میگویند ساکن شدند. این منطقه در کنار منطقه دیگری با نام جی یا گیبود قرار داشت که بعدها این ۲ منطقه به همدیگر وصل شدند و اصفهان امروزی را ایجاد کردند.

آثار تاریخی اصفهان شامل:

۱میدان نقش جهان که نمونه برجسته ای از معماری اسلامی است ۲٫منارجنبان ۳٫سی و سه پل ۴٫پل خواجو ۵٫کاخ چهل ستون ۶٫عمارت عالی قاپو

صنایع دستی اصفهان چیست؟

اصفهان مهد هنرهای زیبایی ۱٫سیم کشی ۲٫زرکشی ۳٫زربافی ۴٫گلابتون دوزی ۵٫زنجیر بافی ۶٫سکمه دوزی ۷٫خاتم کاری ۸٫کاشی کاری ۹٫قلم زنی ۱۰٫قلم زنی مینیاتور ۱۱٫مینا کاری ۱۲٫زرگری نقره و طلا ۱۳٫قالی بافی ۱۴٫گلیم و جاجیم بافی ۱۵٫مخملبافی ۱۶٫سوزن دوزی ۱۷٫تکه دوزی ۱۸٫ملیله دوزی۱۹٫ مسگری و قلمزنی

محصولات کشاورزی اصفهان را نام ببرید؟

سیب، گلابی،سیب گلاب ،پیاز کوهی، کرفس

نام های دیگر شهر اصفهان در زمان ساسانیان

۱٫اسپاهان ۲٫اصفاهان ۳٫سپاهان ۴٫انزال ۵٫گاییان ۶٫جی ۷٫اسبهان ۸٫اسفاهان ۹٫اصبهان

نقش جهان

سوغاتی های این استان شامل :

سوهان اصفهان، گز و عرقیات و گلاب گیری میباشد.

صنعت اصفهان:

در اصفهان صنایع بسیاری مشغول به کار هستند که ذوب آهن خط مقدم جبهه صنعت ایران نام گرفته است بعد از آن صنایع فولاد مبارکه میباشد.که این ۲ صنایع هزاران نفر را مشغول به کار کرده است.

اصفهان دارای شهرک های صنعتی بسیاری است که هرکدام باعث اشتغال زایی زیادی شده است .

مردم اصفهان مردم بسیار سخت کوش و تلاشگر و همنوع دوست هستند.

در اصفهان با توجه به زیباییهای متنوع و چشمگیر مردم این شهر همچنان به دنبال متریال های روز دنیا و ساختارهای مدرن و همسو با فرهنگ ایرانی اسلامی میباشند.با توجه به اینکه کناف یا همان گچبرگ توانست جایگزین خوبی برای رابیتس و گچبری دستی در بازار ساختمان اصفهان و ایران باشد لذا سیل کثیری از مردم اصفهان خواستار تغییر دکوراسیون های سبک کلاسیک به مدرن شدند.

کناف توانست این تغییر را ایجاد کند و با محاسن بسیار زیاد و معایب بسیار کم جلب اعتماد کند و در این عرصه اشتغال زایی کند اینکه در اصفهان شما فروشگاهها،مراکز آموزشی کناف، دفاتر اجرای کناف ،شرکت های اجرایی کناف یا همان عاملیت های اجرایی کناف را به وفور میبینید برخی آمارها نوید صحبت از اشتغال زایی در زمینه کناف  بیش از ۲۰ هزار نفر در این استان را میدهند.

جالب است بدانید از آنجایی که دیگاهها به روی کناف فقط به عنوان کارهای ساده مثل دوپوش های کانال کولر و نهایتن باکس های اتوبوسی میباشد باید بگوییم که این بخش کوچکی از کارهای کناف است.

کارایی کناف چیست؟

  • دیوار جداکننده
  • دیوار پوششی
  • سقف کاذب
  • دوپوش های کانال کولر
  • باکس دکور

انواع کناف چیست؟

  1. .کناف ضد رطوبت
  2. کناف ضد حریق
  3. کناف ضد حریق و ضد رطوبت
  4. کناف معمولی

در اصفهان از آنجا که هتل های سنتی بسیاری وجود دارد غالبا در فکر بازسازی هستند میتوان از کناف به عنوان یک متریال نوین برای تغییر دکوراسیون به گونه ای که سبک کلاسیک به هم نخورد استفاده کرد.

مانند: طاق چشمه ها،دالبرها، اتاق های نشیمن و یا طرح های گنبدی، طرح های پارامتریک و یا شماتیک استفاده کرد.

 

طرح های گنبدی

جالب است بدانید شما میتوانید بر روی کناف از نقاشی های مینیاتوری استفاده کرد و از آنجا که جذب سریع رنگ دارد این تعهد را به شما میدهد که ماندگاری بسیار طولانی تر از گچ را داشته باشند و همچنین شما میتوانید بر روی  کناف از ابزار های گچبری یا ابزار های چوبی مانند پلی استایرن استفاده کنید. یا حتی نورپردازی های مخفی ایجاد کرد و این پیشنهاد ما برای مردم عزیز اصفهان میباش .

هم استانی های عزیز در صورتی که قصد دارید فضاهایی را از هم جدا کنید و به دنبال متریال بسیار سبک می گردید و قیمت مناسب و اجرای بسیار سریعی داشته باشد سیستم درای وال کناف یا همان دیوار های جداکننده کناف پیشنهاد ما به شما ست.

انواع دیوارهای جداکننده چیست؟

دیوارهای جداکننده دارای کدها و مدل های مختلفی برای کارایی های مختلفی میباشد.که به طور خلاصه دیوار های ۷ سانتی و دیوارهای ۱۰ سانتی و  دیوارهای ۱۲ سانتی و دیوارهای ۱۵ سانتی و دیوار های ۲۰سانتی از انواع دیوارهای جداکننده میباشند. وزن هرمتر دیوار جداکننده ۱۰ سانتی متری نسبت به دیوارهای آجری و گچی یک دهم میباشد. شما میتوانید این دیوارها را با متریال های از نوع کناف ضد حریق، ضد رطوبت، ضد حریق و رطوبت و معمولی اجرا کنید.

همانگونه که میدانید تجربه در کارهای فنی حرف اول را میزند. بعد از آن نحوه صحیح آموزش و به روز بودن در متد و استفاده از ابزارآلات می تواند کیفیت کار را به صورت استاندارد و عالی ارائه دهد. با توجه به توضیحات داده شده باید این نکته را درنظر داشته باشید بسیاری افراد نابلد و کم تجربه این بازار را متاسفانه رو به افول و حتی بی اعتمادی کشانده اند و قصد برهم زدن نظم این شغل را دارند.

از آن رو شرکت کناف ایران که امروزه ما آن را با نام کی پلاس میشناسیم در تمامی شهر ها از جمله اصفهان تعدادی شرکت به عنوان نمایندگی خود معرفی کرده است.که این شرکت ها از ساختار استاندارد و با اکیپ های کار آزموده و با تجربه و آموزش دیده شرکت کی پلاس تشکیل شده اند. در این راستا شرکت کی پلاس اقدام به ایجاد یک سامانه برای ارتباط مستقیم با این شرکت ها انجام داده است که جهت استفاده از آن سامانه باید به سایت کی پلاس مراجعه و در قسمت سامانه نصاب یاب درخواست نصاب برای پروژه های خود بدهید تا توسط یکی از عاملین کناف با شما تماس گرفته شود.

پس از عقد قرار داد با یکی از عاملین کناف شرکت کی پلاس مستقیما بر پروژه شما نظارت میکند و در تمامی مراحل به شما اطمینان میدهد که از کیفیت کار شما کاسته نشده است.

شرکت آرین برج رادمان ۵۹۵۰۹  عاملیت اجرا و فروش مصالح کناف ایران (کی پلاس) در اصفهان آماده خدمت به هم استانی های عزیز میباشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *