شیراز

معرفی بهترین های کناف در شیراز

معرفی بهترین های کناف در شیراز

همه چیز در مورد شیراز و موقعیت جغرافیایی آن:

شهر شیراز را شهر راز مینامند.شهری که وجب به وجب آن رازهایی در آن نهفته است. اگر ایران را انگشتری فرض کنیم نگین الماسی آن انگشتر شیراز است.

شیراز در بخش مرکزی استان فارس در ایران قرار گرفته است که جزء یکی از بزرگترین شهرهای ایران به حساب می آید. آب و هوای آن معتدل و در منطقه کوهستانی زاگرس قرار گرفته است. شهر شیراز که  را به عنوان پایتخت فرهنگی و عروس شهر های ایران نام گذاری کرده اند.

این شهر دارای جاذبه های جهانگردی فراوان مانند:

بنای باشکوه تخت جمشید، باغ ارم، باغ هفت تنان، موزه سنگ و کاشی بازار وکیل ، سرای مشیر،حمام وکیل، باغ جهان نما، مسجد عتیق ، دروازه قرآن، عمارت دیوانخانه ،عمارت کلاه فرنگی، ارگ کریم خان زند باغ نارنجستان قوامخانه زینت المکلک، باغ دلگشا، آرامگاه شاه چراغ، ارگ کریم خان زند و آرامگاه شاعرانی همچون آرامگاه سعدی و حافظ و آرامگاه کوروش بزرگ، آرامگاه خواجوی کرمانی، صنایع دستی قدیمی مانند: حصیر بافی، سفال سازی، نقره سازی، قلمزنی، خاتم کاری، رنگ کاری میباشد و به علت وجود کارخانجات زیاد صنعتی و دانشگاه و آثار باستانی قدیمی شهرت دوچندانی به آن داده است.

در داستان ها آمده است که شیراز را فررند تهمورث (ازپادشاهان سلسه پیشدادیان) تاسیس کرده است. زمانی که اعراب ها به ایران حمله کردند و شهر استخر که در ۵۴ کیلومتری شیراز واقع است (شهری باستانی است در مرودشت که در دوران حکومت ساسانیان بوده و توسط اسکندر مقدونی تخریب گردید و توسط اعراب تسخیر گردید و به گفته تاریخ نویسان چهر دروازه داشته است که امروزه یکی از آنها در سرپیچ دو راهی مرودشت قرار دارد) مردمان آنها شهر را ترک کردند و به شیراز کوچ کردند که از آن زمان شیراز نوین را ساختند.

شیراز در زمان آل بویه و کریم خان زند که دو طایفه لر بودند پایتخت بود. رکورد دار پایتختی ایران از نظر زمان و تعداد حکومت ها شیراز بوده  است.

گردشگری شیراز

شیراز به غیر از بحث توریستی یک شهر صنعتی هم محسوب میشود. مردم این شهر برای صنعت و تکنولوژی نوین اهمیت به سزایی قائل هستند.از آنجا که امروزه زمان حرف اول هرپروسه ای را به خود اختصاص میدهد و ما به دنبال متریال و ابزار های کاربردی با تکنولوژی نوین هستیم که بتواند در این عرصه به ما کمک به سزایی انجام دهند.

امروزه در صنعت  ساختمان سیستمی وجود دارد به نام درای وال سیستم که از ساخت و ساز خشک تشکیل شده است و عاما به نام کناف شناخته میشود.

شرکت کناف ایران بزرگترین شرکت تولید کننده صفحات گچی و پروفیل های سیستم درای وال در ایران میباشد این کارخانه علاوه بر تولید و ارائه نمایندگی ها و ایجاد فروشگاهها در سراسر ایران صادرات هم انجام به کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام میدهد.

شرکت کناف ایران در اردیبهشت ۱۳۹۹ با توجه به تحریم های آمریکا تغییر نام داده و اسم شرکت را به کی پلاس پارس تغییر داد.شرکت کی پلاس (کناف ایران)دارای نمایندگی های مجاز در شهر شیراز میباشد که ماموریت فروش و اجرای کناف در شیراز را دارند.

کناف یک شغل تخصصی و نیازمند آموزش است.و لازم است افراد آموزش های لازم را ببینند.خود شرکت کناف این فرصت را برای افراد عادی و نصابان فراهم کرده است تا با گذراندن دوره های آموزشی با تخصص وارد بازارکار شوند.متاسفانه بازار کناف هم مثل بازارهای دیگر یک سری افراد سودجو به آن راه پیدا کردند و کیفیت را فدای کمیت میکنند.

از این رو بهتر است شما با مراجعه به قسمت تماس با ما و ارتباط گرفتن با واحد پشتیبان بهترین نصاب کناف در شیراز را از ما بخواهید.

نصابهای شرکت ما تمامی دوره های آموزشی کناف را گذرانده اند.و تمام گواهی نامه ها را از فنی حرفه ای دریافت کرده اند و این گواهی نامه ها بین المللی میباشد.و کیفیت را برای شما به ارمغان می آورند.

چنانچه شما از متریال درجه ۱ کناف ایران استفاده کنید کاری بی نقص و دائمی خواهید داشت.شایان ذکر است چنانچه از مصالح شرکت کناف ایران استفاده کنید و نصاب خبره و آموزش دیده نداشته باشید این امر محقق نمیشود.و باید این قسمت کار را حتما توجه ویژه داشته باشید.

چگونه میتوان نصاب حرفه ای را از نصاب غیر حرفه ای تشخیص داد؟

ویژگی های نصاب های حرفه ای:

۱٫نصابهای حرفه ای کارتهای مهارت کناف ایران را دارند.

۲٫تاییدیه شرکت های عامل یا عاملین کناف ایران را دارند

۳٫تمامی استانداردهای اجرایی را مشناسند و به آن عمل میکنند.

ویزگی های نصابهای غیر حرفه ای:

۱٫از متریال غیر استاندارد و متفرقه استفاده میکنند

۲٫اجرای استاندارد ندارند و اجرای استاندارد را با کمیت و هزینه  توجیه میکنند.

۳٫تاییدیه هیچ شرکت عاملی را ندارند.

اجرای کناف در شیراز

اجرای کناف در شیراز

عوامل شناخت نصاب خوب و حرفه ای از نصاب غیر حرفه ای:

باید به این عوامل توجه ویژه ای کرد:

۱٫اولا به عاملین اجرا در شهر شیراز مراجعه کنند

۲٫از پروژه های انجام شده توسط نصاب بازدید به عمل آورید.

۳٫از کارفرمای قبلی به صورت نامحسوس تحقیق به عمل آورید که این نصاب چگونه بوده است حرفه ای یا غیر حرفه ای

۴٫حتما با نصاب خود قرارداد نوشته شود.

۵٫از نصاب بخواهیم از مصالح کناف ایران استفاده کند نه مصالح متفرقه

هزینه اجرایی و دستمزد مجریان کناف به چه صورت میباشد؟

هزینه های اجرایی برطبق استاندارد کناف ایران به ازای هر مترمربع بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان متغییر است .قیمت های مندرج در سایت با احتساب متریال شرکت کناف ایران میباشد ودر صورت اجرا با متریال مترفقه مانند ( باتیس، شیراز، یزد و … ) و سازه ی گالوالیزه ضخامت ۵۰ به ازای هر متر ۱۰ هزار تومان کمتر میشود.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *