چوب روی کناف

    چوب روی کناف

استفاده  و کاربرد چوب  بر روی  کناف  به عنوان المان و عنصری کلاسیک و رنگ طبیعی با کاربری های هوشمندانه و به کار گیری واجرای نماد های تزئینی بر روی آن از قبیل نور پردازی و تعبیه نور مخفی و هالوژن و … یکنواختی  رنگ کناف را از سفیدی خارج و با تلفیقی از چوب و رنگ  به دگرگونی هرچه بهتر فضا کمک نموده است.

استفاده از چوب گاه به عنوان کف پوش  در کف و گاه اجرای آن در سقف  مطابق و هماهنگ  با دیگر عناصر وابسته به فضا ، محیطی گرم و دنجی را به دور از هرگونه یکنواختی ارائه نموده است.

 

اجرای چوب بر روی کناف در انواع سقف های کاذب اتاق خواب ،نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه ، حمام وسرویس بهداشتی از الگو و طراحی خاصی تبعیت نموده و آنالیز دقیقی را ازنحوه ی  اجرای استاندارد و فنی با مهارت استادانه می طلبد.

 

استفاده از چوب بر روی کناف  توام با سنخیت رنگ چوب با دیوارها وکف ، و وسایل داخلی دکوراسیون از قبیل مبلمان رنگ پرده ها زیبایی گیرا و چشم نوازی را از یک محیطی دنج ارائه می نماید.

 

کارآمدترین اکیپان گروه  طراحی خانه ی مدرن  با ارائه ای از بالاترین کیفیت مطلوب در زمان اجرایی کوتاه ، نظارتی مستمری را بر نحوه ی راندمان و کارکرد کارشناسان مهی و  انتظار شما را از طراحی دلخواه  در راستای اعتماد شما عزیزان همشهری در اصفهان با ۱۷ سال سابقه ی درخشان از منصفانه ترین قیمت ها ارائه نموده است.

 

جهت مشاوره و بازدید رایگان با مشاوران ما با شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹،در تماس باشید.

برچسب ها:کناف،اجرای کناف،کناف روی چوب،اجرای کناف بر روی چوب،کنافکاری ،کناف چوب،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *