بازسازی و تغییر در دکوراسیون داخلی

بازسازی و تغییر در دکوراسیون داخلی

بازسازی ساختمان ها ،صرفا به عنوان ایجاد فضایی جذاب و در عین حال به دور از هگونه فضای تکراری، به ارائه ا ی از اصول استاندارد و فنی توسط متخصصان و طراحان این عرصه  تغییرات اساسی را درمعماری و طراحی داخلی توام با به کارگیری انواع خلاقیت ها فراهم نموده است.

گروه بازسازان اصفهان و گروه طراحان خانه ی مدرن با سابقه ای طولانی ۱۷ ساله در عرصه های گوناکون بازسازی و بهسازی ،طراحی دکوراسیون انواع فضا،  تخریب و احیای بافت های فرسوده با تغییر کاربری در فضا های دلخواه،اجرای انواع کف پوش ها و پارکت و کاغذ دیواری ،کابینت ها و کمد های دبواری،اجرای سقف کاذب کناف ،تعمیر و نوسازی تاسیسات الکتریکی و … را بر حسب کاربری خاص هر مکان در قالب هزینه های منصفانه ،محیطی جذاب و دل انگیزی را توام با انرژی و جنب و جوش در این عرصه فراهم نموده است.

گروه طراحی خانه ی مدرن در اصفهان با شناخت و آگاهی از انواع سبک های اجرایی مدرن و کلاسیک ، و گاه تلفیقی و … را با آخرین متد های طراحی و نرم افزار های سه بعدی پیشرفته توسط کارشناسان این عرصه با آگاهی و تسلط به روانشناسی رنگ ها در هر محیط با مهارت هرچه تمامتراز هماهنگی و تطابق فضا با دیگر المان ها و عناصر در هم آمیخته در هر بخش را از قبیل رنگ و چیدمان و زوایا و حذف و یا افزایش در هر بخش ،فضایی آکنده از جذابیت و گیرایی را ارائه می نماید.

استفاده ازترکیب حرفه ای رنگ ها ،شناخت  و به کارگیری از اصول نورپردازی ها ،استفاده از انواع گل و گیاهان طبیعی در فضا، استفاده از وسایلی همچون قاب های مجلل،آینه های بلند و قدی،لوستر های بزرگ و کوچک،محل قرار گیری مبل ها ،میز ها ،پرده ها و .. را با اصولی حرفه ای مهیا نموده است.
جهت استعلام و مشاوره ۲۴ ساعته ازبازدید محل شما با کارشناسان ما با شماره ها ی ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ و در ارتباط باشید.

برچسب ها:بازسازی ،بهسازی و نوسازی،تخریب ساختمان های قدیمی ،احیای بناهای فرسوده ،نوسازی بافت های  قدیمی ، بازسازی و تغییر دکوراسیون

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *