کناف در فارس

کناف در فارس

چشم اندازی زیبا از برترین عناصر تزئینی گیرا در عصر امروز با ورود تکنولوژی در عرصه های گوناگون از جمله در فضای دکوراسیون داخلی و ساختمان استفاده از سقف و دیوار را با به کار گیری سیستم های ساخت ساز خشک (کناف) ملزم نموده است.
جایگزینی روش های نوین به جای سنتی و دخیل نمودن طرح های به روزو متد های نوین در این راستا باب جدیدی را در طراحی و اجرای اصول مندانه کناف متناسب شده با انواع استاندارد ها را فراهم نموده است.

کناف در فارس با سابقه ای چندین سالهو ارائه ای از برترین طرح ها و متد های نوین و خلاقانه رابا تنوع و انعطاف پذیری نقش کناف در جلوه دادن و زیبایی های شگفت انگیز توام با دیگر مزیت های بی شمار به اجرای حرفه ای کناف را با پایبندی بر اساس استاندارد ها و تجربه سالیان متمادی کار و آموزش در این عرصه می طلبد.
طرح های لوکس و لاکچری یا تلفیقی از طراحی های کلاسیک  به ارائه ای از  آگاهی و آنالیز طرح ها مطابق شده با فضا و دکوراسیون داخلی شما را می طلبد.کارشناس متخصص و کناف در فارس و شیراز آقای جمال مشتری با مهارت و چیرگی خاص در این امر با آموزش کادر متخصص حود و تسلط انواع مهارت های تئوری و عملی در این حرفه نقش به سزایی را فراهم نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *