طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

با توجه به عمومی بودن آرایشگاه زنانه و دیزاین خاص و آرایشگاهها جزء پر رفت و آمد ترین محیط ها در جلب مشتری در وهله ی اول سبب شده تا صاحبان این حرف تا با به ارائه ای از بهترین فضا را در این محیط به اجرا بگذارند.

اهمیت قابل توجه  به دکوراسیون و طراحی داخل سالن ها با به کار گیری رنگ های روشن و استفاده از تعداد قابل توجهی  از آینه ای متعدد  قدی با دیزاین های متفاوت و یا به صورت یکدست را با ابزار های تزئینی از قبیل کاغذ دیواری  و پارکت ها  در کف را با ارائه ای از شفافیت بالای و تاثیر گذاری آن را چندین برابر نموده است.

 

استفده از آینه های قدی بزرگ و میزهای و صندلی یکدست و خوش فرم و در زوایای مناسب باعث شده که دیدمان بصری کل فضا را ارائه نماید.

استفاده از قفسه هایی در کنار آینه ها علاوه بر فضا های تاثیر گذار و مناسب  ،جایگاهی را برای  نگهداری وسایل مشتریان قرار داده است.

استفاده از صندلی های چرخ  دار و استفاده از سبکی منحصر به فرد در طراحی سقف گیرایی منحصر به فردی  را توام با جلب زیبایی ها فراهم نموده است.

گروه طراحی تخصصی خانه مدرن زیر با برخورداری از کادری مجرب و توان بالای مدیریتی و مهندسی و تلفیقی از تچربه و علوم نوین طراحی را با اجرایی خلاقانه در اجرا ی همه ی محیط ها مهیا ساخته است.

برای دیدن نمونه کارهای اجرا شده طراحی داخلی آرایشگاه زنانه توسط شرکت آرین برج، به پروژه های سایت مراجعه کنید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *