کنافکاری ساختمان

کنافکاری ساختمان

امروزه با پیشرفت همه جانبه تکنولوژی در همه ی عرصه ها و از جمله صنعت ساختمان، ورود کناف و ملزومات اجرایی آن در سقف ها و دیوارها با توجه به شرایط فضایی در مکان های متفاوت را  با اجرای خلاقانه ی طرح ها در دسترس قرار داده است.

 

 

استفاده متنوع از کناف در قسمت های متنوع دیوار ، سقف کاذب ،دیوار داخلی یا خارجی  و یا به عنوان عایق را با قابلیت انعطاف پذیری بالا  در سرعت و دقت بالایی اجرا فراهم نموده است.

 

 

زیبا سازی دکوراسیون داخلی  با ارائه ی زیبایی های منحصر به فرد و تنوع اجرایی کار با کناف در ساختمان به گیرایی و چشم انداز زیبایی  هرچه بهتر فضا کمک نموده است.

 

 

پیشرفت فناوری های ساخت و ساز و جایگزین شدن مصالح نو و مناسب به جای مصالح سنتی از قبیل گچ و رابیتس را با ارائه دست یابی راحتر و بهتر به امکانات را با بالاترین و بهترین راندمان فراهم نموده است.

 

 

گروه ایران کناف با عنوان برترین شرکت طراحی تا اجرای کناف توام با ایده ها و نورپردازی ها  را در امر طراحی تا اجرا با نظارت مداوم  را در حوزه ی ساخت و ساز اکیپی از مجرب ترین کارشناسان را با  بازدید رایگان از محل و فضای اجرایی در بالاترین راندمان کاری و کاهش قیمت ها در دسترس قرار داده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *