عرضه و اجرای سیستم های کناف

عرضه و اجرای سیستم های کناف

سقف های یکپارچه  کناف با ارائه ای از مشخصات استاندارد جایگزین مناسبی به جای گچ و رابیتس می باشد.

استفاده از سیستم های سقف کاذب کناف به دلیل انعطاف پذیری بالا و اجرا را با دسترسی راحت به تاسیسات الکتریکی فراهم نموده است.

قابلیت  در سبک نمودن ساختمان ها و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت  و امکانات تزئینی  با ارائه نور پردازی ها فراهم ساخته است.

 

همچنین اجرای زیبا و خلاقانه طرح ها  با با بهترین متریال  و آگاهی از نحوه ی فضا را و سازگاری متریال مربوطه را با هوای منطقه و سازگاری هرچه بهتر کناف انتخابی  را با اجرایی سریع و دقیق در دسترس قرار داده است.

 

کناف اصفهان متکی به نیروی علمی و توان و تجربه  در امر طراحی سیستم های کناف و سقف کاذب را با طراحی های منحصر به فرد ی از طرح های اجرایی را با آگاهی کارفرما و انتخاب متریال مناسب را با تشخیص آگاهانه از روش اجرایی صحیح و آگاهانه را از طرح و رنگ کناف را در دسترس قرار داده است.

 

دارا بودن با تخصص ها و دانش به روز توسط اکیپان متخصص کناف کاران اصفهان با انتخاب طرح و اجرای آن توام با هماهنگی هرچه بهتر در کمترین حالت اقتصادی را عرضه نموده است.

 

 

گروه اجرایی کناف در اصفهان با اجرای پروژه های بزرگ در اصفهان و حومه اصفهان را با بالاترین کیفیت و متریال را با دقیق ترین نصب کناف توسط نصابان حرفه ای را با نهایت تلاش و مطابق با استاندارد های کناف ایران در دسترس قرار داده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *