دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

حمام و سرویس بهداشتی از جمله فضاهایی است که توجه و اهمیت به سزایی را در آسایش و ارائه ی بهداشت فردی مهیا می نماید.

پیشنهاد های اساسی و ارزان در ارائه و ایجاد دکوراسیونی زیبا برای حمام و سرویس بهداشتی با فراهم آوردن ساده ترین ابزار ها محیطی متفاوتی را با هماهنگی با سایر عناصر موجود در فضای ساختمان شما قرار می دهد.

اولین نکته و قابل اهمیت در فضای هردو فضای سرویس بهداشتی و حمام ،تهویه مناسب و مطبوع در فضا به ایجاد حسی خوشایند کمک می نماید.

 

استفاده از آینه با فریم زیبا و چراغ های با نور ساده یا رنگی با زاویه ی تابش استاندارد در حمام و سرویس بهداشتی منجر به ایجاد فضایی مملو از براقیت و درخشش رابا ارائه ای ازروشنی و انعکاس نور در فضا مهیا می نماید.

 

استفاده و به کارگیری از قفسه های دیواری و شلف های چوبی در حمام برای استفاده و نظم خاص برای چیدمان ابزار مورد نیاز در حمام نقش بسزایی را در ارائه ی از جلوه ی خاص به دور از سردرگمی برای وسایل و هرج و مرج در محیط را فراهم می نماید.

 

استفاده از کاشی و سرامیک های طرح دار با رنگ مناسب با به کار گیری سبک هایی منحصر به فرد به ارائه ی فضایی با جلوه ی گیرا و متفاوت ،متناسب با کاربری این دو محیط را در هر دو فضا با جذابیت هرچه بهتر مهیا می نماید.

استفاده از چراغ های با نور ملایم و نور مناسب با طرز قرار گرفتن اصولی در بالای آینه به جلوه و درخشش خاصی در محیط را فراهم می نماید.

تفکیک ۲ مکان حمام و سرویس بهداشتی با افزودن و نصب پرده ها و کرکره هایی با جلوه و طراحی خاص را با استفاده از دو رنگ متضاد با ارائه ی جلوه ای از بهترین طراحی ها را فراهم نموده است.

استفاده از وان ،دوش ،توالت فرنگی در یک فضای محصور اگر به صورت تلفیقی با حمام باشد اصول و نکات و ملاحظات خاص خود را می طلبد.

به کارگیری انواع شیر آلات زیبا و مدرن را با تعبیه نمودن جا حوله ای با ساخت شلف ها و قفسه هایی برای قرار دادن لوازم شخصی از جمله دمپایی و آویز برای لباس ها و مواد شوینده را با ترتیب و چیدمان در قفسه ها را میتوان بر زیباتر و مرتب نمودن آن کمک نمود.

 

گروه طراحی خانه ی مدرن در اصفهان با تیمی مجرب و متخصص در انواع طراحی های داخلی در انواع فضا هارا با تسلط بر تمامی جوانب و متد روز دنیا با آگاهی از تمام علوم مرتبط با طراحی داخلی به ارائه ی بهترین متد و سبک در فضای دلخواه شما را فراهم نموده است.

 

بهترین مشاوره و ارزان ترین قیمت توام با کیفیتی مثال زدنی را برای شما همشهریان عزیز در استان اصفهان را فراهم نموده است.

جهت ارتباط با کارشناس مجرب این عرصه مهندس مجتبی محقق چهره نام آشنای تخصصی اجرای کناف در اصفهان و بازسازی انواع ساختمان ها ایده های خلاقانه ای را در بهترین اجرا و سبک به شما همشهریان عزیز در استان اصفهان فراهم نموده است.

جهت تماس و بازدید از پروژه ها ما به سایت و شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ ارتباط باشید.

کلید واژه ها:دکوراسیون،طراحی داخلی ،طراحی داخلی حمام ،دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ،طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی،طراحی داخلی در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *