بازسازی نمای ساختمان

بازسازی نمای ساختمان

یکی از نکات مورد توجه در ارائه ی تغییرات  عمده و گیرا در ساختمان ها که در نگاه اول چشم هر بیننده را جذب می نماید نمای ساختمان می باشد گاه این نما همچون مقاومت ساختمان بنا بر شرایط اقلیمی ، و آب و هوایی و مصالح و روند اجرایی آن تاثیر بر تصمبم گیری را بر نحوه ی بازسازی نما فراهم می نماید.

 

گاه دلایل متفاوتی از قبیل مستحکم سازی بنا  به دلیل  جلوگیری از فرسودگی و جایگزین نمودن مصالح قدیمی به جای مصالح جدید و گاه با  افزودن به جنبه زیبایی نما و ارائه تنوع   ، اقدام به امر بازسازی نما  را فراهم می نماید.

 

انتخاب رنگ مناسب در نما با تلفیقی از دو رنگ یا سه رنگ توام با هماهنگی و همگونی با شرایط اقلیمی محیط و عدم تناقض با بافت  شهری از اصولی است که باید در زمره ی نکات قابل توجه در امر بازسازی بنا رعایت شود.

 

استفاده ازسازگارترین متریال ساختمانی و مرغوبیت بالای آن در اجرا از مواردی است که  بافت و نمای ایده آل ساختمان شما را با برترین متد اجرایی و خلاقانه طراح اجرایی متفاوت را فراهم می نماید.

 

نمای ساختمان حاصل آنالیزی دقیق  از گرد همایی مجموعه ای از المان ها ، متریال ، امکانات و ذوق و تزئین خاص طراح   با شرایط همگون بافت جغرافیایی شهر و اقلیم ،در کنار دیگر عناصر وابسته فراهم نموده است.

امروزه با گسترش فناوری های نوین و رخنه به صنعت ساختمان با استفاده از ابزار و مصالحی مدرن و گیراتر  با طراحی های خاص در جذب هر چه بیشتر مخاطب و مراجعان از متد های متفاوتی در اجرا تبعیت می نماید.

 

 

جایگزینی و ترجیح استفاده از مصالحی از قبیل   سرامیک و سنگ نما ، به جای متریال سنگ و آجر که گاه با تلفیقی از هردو با ذوق هنری طراح  در استفاده چندگانه از مصالح به طراحی فوق العاده جذاب و گیرا کمک

نموده است.

 

استفاده از با کیفیت ترین مصالح علاوه بر جنبه ی زیبایی فردی در جلب توجه عموم  هماهنگ شده با شرایط داخلی و خارجی با آنالیزی دقیق از نحوه ی کاربرد و کارایی ساختمان و شرایط اجتماعی و اقتصادی محیط ،تاثیر به سزایی در جلب توجه عموم را فراهم می نماید.

 

 

گروه بازسازان اصفهان و طراحی داخلی خانه ی مدرن در زمینه ی انواع فعالیت های معماری و بازسازی و بهسازی و نوسازی کلیه فضا ها را با مهارت های استادانه کارشناس حرفه ای کناف در اصفهان

مهندس محقق با  طراحی د اخلی انواع فضا های داخلی و بیرونی با گزیده  ای از برترین متریال مرغوب و استاندارد زیر نظر متخصصان طراح داخلی با بهترین متد اجرایی از برترین طراحی ها  را در  انواع  سبک های کلاسیک و مدرن و سنتی با به کارگیری  ایده های خلاقانه به پیاده سازی در این زمینه پرداخته است.

 

 

جهت مشاوره  و راهنمایی از خدمات این گروه با شماره های ۰۹۱۳۱۲۵۴۷۲۹ در ارتباط باشید.

برچسب ها:طراحی داخلی ،اجرای طراحی داخلی در اصفهان،بازسازی در اصفهان،بازسازی نمای ساختمان،بازسازان اصفهان،نحوه بازسازی نما،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *