تغییرات جزئی و کلی در انواع فضاها

اجرای تغییرات جزئی و کلی در ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی

 

ارائه ای از تغییرات اساسی  به صورت جزئی و کلی در انواع فضاهای تجاری و اداری و مسکونی با تلفیقی از برترین متد های طراحی تا اجرا از بازسازی تا نوسازی  را با در نظر گرفتن  تمام پارامترهای اجرایی  با کاهش و افزایش فضا ها به صورت:

تغییر کلی یا جزئی نمای ساختمان ،تخریب دیوار هاو یا کل ساختمان در جهت آماده سازی برای مرحله سفت کاری  با اضافه نمودن دیگر فضاهای مورد نیاز در ساختمان،تغییر کاشی ها و سرامیک های محوطه ی مربوطه مطابق و هماهنگ شده با دیزاین ساختمان،اضافه یا تعویض تاسیسات ساختمان از قبیل شیر آلات و لوله کشی ها در ساختمان ،تعویض درب ها و پنجره های فرسوده با اضافه نمودن سبک های مد نظر و نصب حفاظ ها و …. و درنهایت تغییر نمای ساختمان در جهت و مطابق با کاربری ارائه شونده

همچنین با تغییر و جابه جایی فضاها و ارائه ای کامل از محوطه سازی انواع فضاها مطابق با کاربری فضا از دکوراسیونی خاص تبعیت می نماید.

 

 

 

تغییرات جزئی گاه با تغیر در چشم اندازهای کلی فضاها و محوطه های مد نظر شما گاه با ارائه ای از تغییرات اساسی و کلی در نحوه ی نوسازی و تعمیرات اساسی و بازدهی بالا و افزایش ایمن سازی ساختمان که هم به جنبه ای از نوسازی را در ساختمان ارائه نماید.

 

 

تغییرات گاه در صدد رفع مشکلات و نواقص سطحی که در ساختمان ایجاد شده را با ارائه ای از تغییرات در متدها و دکوراسیون فضا ها را در افزایش کارآیی های متعدد فراهم نموده است.

 

گروه بازسازان اصفهان با همکاری و مشارکت خانه ی مدرن شناخته شده  عرصه ی اجرای کناف در اصفهان مهندس مجتبی محقق ، گام هایی نوین را در عرصه ی ساخت و ساز و ساختمان سازی  یا چشم اندازی نوین  را در این راستا مهیا نموده است.

 

اعتماد و رضایتمندی مشتری دو مقوله ی مهم و اساسی در دستورالعمل های این گروه می باشد.

 

استفاده از برترین متریال و کیفیت بالای اجناس به کار گرفته شده  و کارشناسان خبره ی این  گروه در تمام عرصه ها ،آشنا  به آخرین متد و استاندارد های فنی  و ایمنی در جنبه های طراحی و اجرا ،خدماتی متمایز و پشرویی را از آنچه  در ذهن دارید را محقق نموده است.

 

خدمات این گروه در اجرا و بازسازی بافت های کلنگی و قدیمی در تغییر و بهسازی انواع فضاها ،تغییر کالبدهای اساسی  فضاهای متنوع تجاری و مسکونی ، محوطه سازی فضاهای شما را در افزایش و کاهش آن اماکن مخنلف  را با برترین متد اجرایی در دسترس قرار داده است.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *